حرف دلم


اشک خورشید

 

خیلی سخته درگیر حسی بشی که میدونی یه بازیه....اما میمونی که ببازی......

خیلی سخته بدونی جایی تو زندگیش نداری....اما مدام خودتو درگیر حواشی و خوشی های الکی بکنی و تظاهر کنی که همه چیز عالیه.....

خیلی سخته وقتی نمیتونی افکارشو عوض کنی!! نمیتونی بگی..آهای!!!!!!! من یه دختر پاک و معصوم بودم!!!!!! آدمای نامرد این زمونه منو گرگ کردن!!!!!!!!! من همونیم که با اسم عشق رنگ از رخسارم میرفت و لپام گل مینداخت...همونیم که وقتی کسی بهم میگفت دوستت دارم گریه ام میگرفت!! عاشق میشدم...اما حالا....کسی بهم بگه دوستت دارم خندم میگیره..........اما بازم عاشق شدم.....آره این دل لعنتی مملو از تو شده!!!!!!!!!!!!!! پرشده از یاد تو....پرشده از حرفای تو....خنده های تو......

بی توجه به نتیجه دوستت دارم اما کاش یه سوسوی امید تو دلم روشن میکردی واسه رسیدن بهت....

آره مرد من....من یه دخترم با یه دل شیشه ای....خیلی زود عاشق میشم....خیلی زود دل میبندم....و اینم بدون خیلی زود میشکنم و اگه بشکنم شاید بتونم عاشق بمونم اما جای زخمم خوب نمیشه و تا آخر عمرم میمونه...

بدون توجه به نتیجه دوستت دارم....اما کاش از نتیجه خبرنداشتم و واس خودم یه دنیای پر از عشق میساختم....یه دنیای باتو....یه دنیای رنگارنگ...کاش میتونستم حتی به خودم اجازه بدم ارزوهامو با تو تصور کنم...اما نمیتونم...وقتی میبینم سهم من از تو فقط یه عشقه...فقط یه دل که پر شده از تو و یاد تو....نمیتونم این اجازه رو به خودم بدم..............

 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت15:02---28 مهر 1393

تو به فكر جنگل آهن و آسمون خراش
من به فكر يه اتاق اندازه تو واسه خواب
تن من خاك منه ساقه گندم تن تو
تن ما تشنه‌ترين تشنه يك قطره‌ي آب
پاسخ:ممنون که سر زدی


ریحانه
ساعت14:50---17 مهر 1393
آآآآآآپممممممممم
پستام طولانیه ولی خیییییییییلی قشنگن حتما بخون
مرسی
منتظر حضورتون هستم
پاسخ:چشم


ریحانه
ساعت13:28---17 مهر 1393
: -((:-(= ((:-( (:-( ( (

♕تنهــــــــــــــــــــــــــــــــــا♕
ساعت22:59---16 مهر 1393
سلام وبت خیلی خوبه بهم سر بزن
پاسخ:چشم ممنون


علی
ساعت19:20---15 مهر 1393
سلام وبت عاااااااااااالی بووود موفق باشی

HASAN.HE0098
ساعت0:34---2 مهر 1393
یک فنجان درد دل بدون شکر برای تو آورده ام

بنوش… تا از دهان نیفتاده… بنوش


سارا
ساعت15:50---31 شهريور 1393


نانا
ساعت18:19---30 شهريور 1393
زیبا بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 28 شهريور 1393برچسب:,ساعت21:17توسط شیدا | |